Πάντα λέγαμε ότι το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης κάνει τα καλύτερα πάρτυ στην Αθήνα και θα πρέπει να το χρίσουμε ως το καλύτερο καλλιτεχνικό στέκι.
Ωστόσο, θα ήταν άδικο να μην παινέψουμε και τις εκθέσεις που φιλοξενεί και συγκεκριμένα αυτή που είδαμε εμείς χτες η οποία ήταν ομολογουμένως εξαιρετική.
Η έκθεση του Μάρτιν Κιπενμπέργκερ φιλοξενούνταν για πάνω από τρεις μήνες στο μουσείο, αλλά πάντα χρειάζεται ένα σπέσιαλ ηβεντ (και μερικοί καλοί σπόνσορες) για να αποφασίσουμε να την επισκεφτούμε.
Ο Κιπενμπεργκερ, όπως μάθαμε εκ των υστέρων, ήταν γερμανός καλλιτέχνης ο οποίος μας άφησε το 1997, στα 44 του -μόλις- χρόνια. Το έργο του είναι προκλητικό και καυτηριάζον ενώ αποτελείται από γλυπτά, πίνακες, έργα σε χαρτί, φωτογραφίες, installations. Δεν ακολουθούσε κάποιο συγκεκριμένο στυλ ή τεχνική για τα έργα του, και αυτό φαίνεται στην αναρχία που επικρατεί σε όλο του το έργο.
Ίσως αυτό που τον χαρακτηρίζει περισσότερο να είναι οι Μεθυσμένες Λάμπες του, οι οποίες ήταν πραγματικά εντυπωσιακές.
Ωστόσο, θα ήταν άδικο να μην παινέψουμε και τις εκθέσεις που φιλοξενεί και συγκεκριμένα αυτή που είδαμε εμείς χτες η οποία ήταν ομολογουμένως εξαιρετική.
Η έκθεση του Μάρτιν Κιπενμπέργκερ φιλοξενούνταν για πάνω από τρεις μήνες στο μουσείο, αλλά πάντα χρειάζεται ένα σπέσιαλ ηβεντ (και μερικοί καλοί σπόνσορες) για να αποφασίσουμε να την επισκεφτούμε.
Ο Κιπενμπεργκερ, όπως μάθαμε εκ των υστέρων, ήταν γερμανός καλλιτέχνης ο οποίος μας άφησε το 1997, στα 44 του -μόλις- χρόνια. Το έργο του είναι προκλητικό και καυτηριάζον ενώ αποτελείται από γλυπτά, πίνακες, έργα σε χαρτί, φωτογραφίες, installations. Δεν ακολουθούσε κάποιο συγκεκριμένο στυλ ή τεχνική για τα έργα του, και αυτό φαίνεται στην αναρχία που επικρατεί σε όλο του το έργο.
Ίσως αυτό που τον χαρακτηρίζει περισσότερο να είναι οι Μεθυσμένες Λάμπες του, οι οποίες ήταν πραγματικά εντυπωσιακές.
Όπως αναφέρεται στη wikipedia, οι λάμπες έκανα την εμφάνισή τους το 1988, μετά από ένα χρόνο παραμονής του καλλιτέχνη στη Σεβίλλη και τη Μαδρίτη. Την ίδια χρονιά η Μεθυσμένη Λάμπα (Street Lamp for Drunks') παρουσιάστηκε στη Μπιενάλε της Βενετίας και έτσι έγινε γνωστή.
Το 1990, και ενώ βρισκόταν στη Νέα Υόρκη είχε την λαμπρή ιδέα του παγκόσμιου μετρό που θα ένωνε όλο τον κόσμο! Έτσι, μέρος του έργου του Metro-Net World Connection series, αποτελούσαν οι ψεύτικες είσοδοι μετρό που τοποθετήθηκαν στη Σύρο, στο Dawson και στον Καναδά!! Απλά genius!!
No comments:
Post a Comment